Låt våra gäster inspirera och lära dig mer kring de senaste trenderna och berätta om hur du kan organisera din avdelning och effektivisera företagets kommunikation.
Frukostseminarium 10 april 2019
Framtidens marknadsavdelning och hur du bygger framgångsrika team inhouse
Träffa Martin Edenström och Linda Wetterborg
Martin Edenström
Director MarTech
Capgemini
Capgemini
Martin leder enheten för digital kundupplevelse på Capgemini och i december 2018 kunde han för första gången presentera sin omfattande studie bland svenska marknadschefer. Hör honom berätta mer om trenden att bygga egna inhouse-byråer. Martin figurerar regelbundet som föreläsare på Berghs och Hyper Island, samt som kolumnist för tidningen Resumé.
Linda Wetterborg
Agile Marketing
Telenor
Telenor
Linda utsågs till “Sveriges Bästa Marknadschef” av tidningen Resumé 2018, bara ett drygt år efter att hon kommit till Telenor. Linda kommer att dela med sig av den förändringsresa hon tidigt påbörjade hos sin nya arbetsgivare: att bygga ett agilt inhouse-team som jobbar integrerat med marketing, digital försäljning och IT-utveckling.
NÄR?
Onsdagen den 10 april
kl. 8:30–9.30
(Frukost från 8:00)
kl. 8:30–9.30
(Frukost från 8:00)
VAR?
LeadCompetence
Sveav.98, 2 tr
Sveav.98, 2 tr
VEM?
För marknads- och
kommunikationsansvariga
kommunikationsansvariga
Vi som arrangerar morgonens seminarium är LeadCompetence, en rekryteringsbyrå specialiserad inom marknadsföring och kommunikation.
Jens Wallenström har lång erfarenhet från byråvärlden. För att möta sina kunders behov av inhouse-kompetens, startade han rekryteringsbyrån LeadCompetence ihop med Katrine.
Katrine Konar har en bred bakgrund inom företagsledning, försäljning, marknadsföring och kommunikation från olika branscher. I dag driver hon LeadCompetence tillsammans med Jens.