Mikael Arvidsson, VP of Marketing, Oneflow

Med örat mot marken

Oneflow grundades 2012, med målet att skapa smidigare digitala strukturer och automatiserade processer för avtalshantering. Efter ett decennium på den nordiska marknaden var man redo att expandera till fler europeiska länder, vilket finansierades via en börsnotering 2022.

I samband med expansionen kom Mikael in som chef för regional marknadsföring. För att få en mer snabbfotad organisation började man ta hem flera funktioner som tidigare varit outsourcade, samtidigt som man såg behov av lokal närvaro på samtliga marknader.

Efter några år av att ha inhämtat kunskap från sina nya marknader såg man att många funktioner kunde centraliseras och i början av 2025 sjösattes en ny marknadsorganisation, där Mikael ansvarar för de regionalt marknadsansvariga, inhouse-byrån och produktmarknadsföringen.
Ladda ner tidigare års sammanställningar eller läs varje enskild intervju här nedanför

Tidigare intervjuer

LeadCompetence använder kakor (cookies) för att ge dig en så bra användarupplevelse som möjligt och för att analysera och utveckla våra system och tjänster. Genom att använda vår webbplats accepterar du att kakor används. View more
Cookies settings
OK
Vår policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings