Oneflow grundades 2012, med målet att skapa smidigare digitala strukturer och automatiserade processer för avtalshantering. Efter ett decennium på den nordiska marknaden var man redo att expandera till fler europeiska länder, vilket finansierades via en börsnotering 2022.
I samband med expansionen kom Mikael in som chef för regional marknadsföring. För att få en mer snabbfotad organisation började man ta hem flera funktioner som tidigare varit outsourcade, samtidigt som man såg behov av lokal närvaro på samtliga marknader.
Efter några år av att ha inhämtat kunskap från sina nya marknader såg man att många funktioner kunde centraliseras och i början av 2025 sjösattes en ny marknadsorganisation, där Mikael ansvarar för de regionalt marknadsansvariga, inhouse-byrån och produktmarknadsföringen.
I samband med expansionen kom Mikael in som chef för regional marknadsföring. För att få en mer snabbfotad organisation började man ta hem flera funktioner som tidigare varit outsourcade, samtidigt som man såg behov av lokal närvaro på samtliga marknader.
Efter några år av att ha inhämtat kunskap från sina nya marknader såg man att många funktioner kunde centraliseras och i början av 2025 sjösattes en ny marknadsorganisation, där Mikael ansvarar för de regionalt marknadsansvariga, inhouse-byrån och produktmarknadsföringen.