Inhouse-trender 2021

Så tänker svenska marknadschefer kring kommunikation och hållbarhet
I tredje utgåvan av Inhouse-trender har vi intervjuat marknads- och kommunikationschefer från olika branscher kring hur deras organisationer är uppbyggda, vilka förändringar de gjort och hur de tänker framåt. I år har vi även pratat om deras hållbarhetskommunikation. Hur höga växlar kan man dra på sina framsteg och ännu ej uppnådda mål, utan att tappa sin trovärdighet?

Det här får du:

En inblick i hur svenska marknads- och kommunikationschefer i olika branscher byggt upp sina avdelningar
Vilka utmaningar de ser kring framtida kompetensförsörjning
Hur de intervjuade företagen jobbar med sin hållbarhetskommunikation
Med förord av Erik Modig, författare av den bästsäljande boken Bang for the Buck

Inhouse-trender 2021


LeadCompetence använder kakor (cookies) för att ge dig en så bra användarupplevelse som möjligt och för att analysera och utveckla våra system och tjänster. Genom att använda vår webbplats accepterar du att kakor används. View more
Cookies settings
OK
Vår policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Läs hela vår integritetspolicy här
Save settings
Cookies settings