Inhouse-trender 2020

Hur pandemin har påverkat organisationers marknadsföring och kommunikation
I den andra utgåvan av Inhouse-trender har vi intervjuat marknads- och kommunikationschefer från olika branscher kring hur deras organisationer är uppbyggda, vilka förändringar de gjort och hur de tänker framåt. I år har vi även fokuserat på hur corona-pandemin påverkat organisationernas marknadsföring och kommunikation

Det här får du:

En 64-sidig studie med insikter från svenska marknads- och kommunikationschefer i olika branscher
Förord av Erik Modig, författare av den bästsäljande marknadsföringsboken Bang for the Buck
En inblick i hur företag hanterat corona-pandemin och vilka lärdomar man tar med sig
Tankar kring inhouse-kompetenser och hur man bäst framtidssäkrar sin marknads-organisation

Inhouse-trender 2020

LeadCompetence använder kakor (cookies) för att ge dig en så bra användarupplevelse som möjligt och för att analysera och utveckla våra system och tjänster. Genom att använda vår webbplats accepterar du att kakor används. View more
Cookies settings
OK
Vår policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings