window.ub=window.ub||{};window.ub.domain={"wordpressEnabled":true};
Inhouse-trender 2020
1
2
3
En 64-sidig studie med insikter från svenska marknads- och kommunikationschefer i olika branscher
Förord av Erik Modig, författare av den bästsäljande marknadsföringsboken
Bang for the Buck
En inblick i hur företag hanterat corona-pandemin och vilka lärdomar man tar med sig
© 2020 LeadCompetence AB I kontakt@leadcompetence.se I leadcompetence.se
Detta får du:
4
Tankar kring inhouse-kompetenser och hur man bäst framtidssäkrar sin marknadsorganisation
I den andra utgåvan av Inhouse-trender har vi intervjuat marknads- och kommunikationschefer från olika branscher kring hur deras organisationer är uppbyggda, vilka förändringar de gjort och hur de tänker framåt. I år har vi även fokuserat på hur corona-pandemin påverkat organisationernas marknadsföring och kommunikation.
INHOUSE-TRENDER 2020
Hur har pandemin påverkat organisationers marknadsföring och kommunikation?