Inhouse-trender 2022

Vikten av företagskultur och employer branding
I fjärde utgåvan av Inhouse-trender har vi intervjuat marknads- och kommunikationschefer från olika branscher kring hur deras organisationer är uppbyggda, vilka utmaningar de haft och hur de tänker framåt. I år har vi även fokuserat på företagskultur och frågor kring employer branding.

Det här får du:

En inblick i hur svenska marknads- och kommunikationschefer inom olika branscher byggt upp sina avdelningar
Vilka utmaningar de ser kring framtida kompetensförsörjning
Hur de intervjuade företagen jobbar med sin företagskultur och sitt arbetsgivarvarumärke
Med förord av Cissi Elwin, tidigare chefredaktör för Chef och nu vd för Chefakademin

Inhouse-trender 2022


LeadCompetence använder kakor (cookies) för att ge dig en så bra användarupplevelse som möjligt och för att analysera och utveckla våra system och tjänster. Genom att använda vår webbplats accepterar du att kakor används. View more
Cookies settings
OK
Vår policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Läs hela vår integritetspolicy här
Save settings
Cookies settings