Inhouse-trender 2019

Insikter från 10 svenska marknadschefer
Vi har intervjuat tio svenska marknads- och kommunikationschefer, för att berätta mer än att många ändrar sitt arbetssätt och varför de gör det, utan även vad de förändrat och hur – både hittills och hur de tänker framåt.

Det här får du:

En 68-sidig studie med insikter från svenska marknads- och kommunikationschefer i olika branscher.
En bild av vilka kompetenser dessa organisationer valt att ha inhouse och vad som outsourcats.
En inblick i hur det är att jobba agilt, från några företag som ställt om till det arbetssättet.
Tankar kring digitala möjligheter och utmaningar, nya typer av ledarskap, flaskhalsar i rekrytering och mycket mer.

Inhouse-trender 2019

LeadCompetence använder kakor (cookies) för att ge dig en så bra användarupplevelse som möjligt och för att analysera och utveckla våra system och tjänster. Genom att använda vår webbplats accepterar du att kakor används. View more
Cookies settings
OK
Vår policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Läs hela vår integritetspolicy här
Save settings
Cookies settings