Inhouse-trender 2024

Så stärker martech kommunikationen
I sjätte utgåvan av Inhouse-trender har vi intervjuat marknads- och kommunikationschefer från olika branscher kring hur långt de har kommit med att implementera olika martech-verktyg i sitt arbete.

Det här får du:

En inblick i hur svenska marknads- och kommunikationschefer inom olika branscher byggt upp sina avdelningar
Vilka martech-verktyg man investerat i och hur de effektiviserar marknadskommunikationen
Hur ett inhouse-team ger bättre kontroll, snabbare anpassning och djupare förståelse för varumärket
Med förord av Annette Tannerfeldt, vd SWEDMA

Inhouse-trender 2024


LeadCompetence använder kakor (cookies) för att ge dig en så bra användarupplevelse som möjligt och för att analysera och utveckla våra system och tjänster. Genom att använda vår webbplats accepterar du att kakor används. View more
Cookies settings
OK
Vår policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings