Marknadsföring blir allt mer fragmenterad, med många olika plattformar att synas på. Dessutom kan hemsida, e-handel och sociala medier ligga under olika avdelningars ansvarsområde. På större bolag kanske corporate äger hemsidan, IT e-handeln och marknadsavdelningen övriga kanaler. Då kan det bli en utmaning att hålla ihop varumärket.
Så hur gör man för att skapa igenkänning i alla kanaler och hur bygger man skalbarhet i sin marknadsföring? Vilka kanaler ska man prioritera och vad ska synas var?
Den 12 juni kommer Mariette Lindsjö, CMO på Kjell & Company att tillsammans med Jenny Ferngren, Senior Client Lead på EssenceMediacom att dela med sig av sina erfarenheter och kunskap på dessa områden.
Vi bjuder på frukost och mingel kl. 08:00 och seminariet pågår 08:30-09:30, så anmäl dig i formuläret här bredvid och glöm inte att blocka tiden i kalendern! Vi håller till på 7A konferens & event vid Odenplan, med ingång från Norrtullsgatan 6, våning 2.
Välkommen!
Katrine & Jens
LeadCompetence – rekrytering och interimsuppdrag inom marknadsföring och kommunikation
Så hur gör man för att skapa igenkänning i alla kanaler och hur bygger man skalbarhet i sin marknadsföring? Vilka kanaler ska man prioritera och vad ska synas var?
Den 12 juni kommer Mariette Lindsjö, CMO på Kjell & Company att tillsammans med Jenny Ferngren, Senior Client Lead på EssenceMediacom att dela med sig av sina erfarenheter och kunskap på dessa områden.
Vi bjuder på frukost och mingel kl. 08:00 och seminariet pågår 08:30-09:30, så anmäl dig i formuläret här bredvid och glöm inte att blocka tiden i kalendern! Vi håller till på 7A konferens & event vid Odenplan, med ingång från Norrtullsgatan 6, våning 2.
Välkommen!
Katrine & Jens
LeadCompetence – rekrytering och interimsuppdrag inom marknadsföring och kommunikation