Alla går inte igenom publika kriser som drabbar allmänhetens förtroende för varumärket så mycket som Swedbank gjort de senaste åren, men här finns mycket att lära. Vilket inte minst Swedbank själva gjort.
Fredagen den 12 maj kommer Johan Bryngelson, varumärkes- och marknadschef på Swedbank, att berätta hur de efter penningtvättsskandalen har arbetat med att återuppbygga varumärket långsiktigt. Genom att titta på hur andra gjort tog Swedbank fram en faktabaserad rapport och blickade framåt. De kopplade ihop varumärket tydligare med affären.
Med oss har vi även Helena Söderblom, i dag specialist inom kriskommunikation vid krisberedskaps- och säkerhetsföretaget 4C Strategies, tidigare bl.a. presschef hos SOS Alarm. Helena kommer att ge dig insikter, verktyg och arbetssätt som hjälper dig att strukturera ditt arbete och skapa god kommunikation när det behövs som allra mest.
Vi inleder morgonen med frukost och mingel från kl. 08:00. Kl. 08:30 drar seminariet igång och pågår i en timme. Anmäl dig här bredvid.
Välkommen!
Katrine & Jens
Fredagen den 12 maj kommer Johan Bryngelson, varumärkes- och marknadschef på Swedbank, att berätta hur de efter penningtvättsskandalen har arbetat med att återuppbygga varumärket långsiktigt. Genom att titta på hur andra gjort tog Swedbank fram en faktabaserad rapport och blickade framåt. De kopplade ihop varumärket tydligare med affären.
Med oss har vi även Helena Söderblom, i dag specialist inom kriskommunikation vid krisberedskaps- och säkerhetsföretaget 4C Strategies, tidigare bl.a. presschef hos SOS Alarm. Helena kommer att ge dig insikter, verktyg och arbetssätt som hjälper dig att strukturera ditt arbete och skapa god kommunikation när det behövs som allra mest.
Vi inleder morgonen med frukost och mingel från kl. 08:00. Kl. 08:30 drar seminariet igång och pågår i en timme. Anmäl dig här bredvid.
Välkommen!
Katrine & Jens