De senaste åren har detaljhandeln stått inför en ökad digitalisering, när allt fler köp görs online istället för i fysiska butiker. Detta föranledde en stor omorganisation hos Stadium, vars marknadsföring fram till 2017 var ganska traditionell, samtidigt som man köpte in allt mer konsulttjänster inom sociala medier och rörligt.
Hösten 2017 hade man beslutat att slå ihop marknadsföring, försäljning och online till en avdelning, och Pino Roscigno kom in för att leda förändringen. Detta resulterade bland annat i en flytt till Stockholm och rekrytering av en hel del nya kompetenser. Nu kommer Pino till oss för att berätta om den resa han gjort på Stadium.
Vi ses kl. 08:00 för frukost och mingel innan seminariet, som startar kl. 08:30 och varar i en timme. Allt enligt gällande corona-restriktioner, förstås.
Välkommen den 17 februari!
//Katrine & Jens på LeadCompetence
Hösten 2017 hade man beslutat att slå ihop marknadsföring, försäljning och online till en avdelning, och Pino Roscigno kom in för att leda förändringen. Detta resulterade bland annat i en flytt till Stockholm och rekrytering av en hel del nya kompetenser. Nu kommer Pino till oss för att berätta om den resa han gjort på Stadium.
Vi ses kl. 08:00 för frukost och mingel innan seminariet, som startar kl. 08:30 och varar i en timme. Allt enligt gällande corona-restriktioner, förstås.
Välkommen den 17 februari!
//Katrine & Jens på LeadCompetence