Hur kommunicerar man sina ambitioner och framsteg inom hållbarhet på ett sätt som ger önskad effekt? Och hur gör man för att uppnå verklig förändring, inte bara prata om det?
Många företag jobbar idag med att leva upp till något eller några av FN:s globala hållbarhetsmål, andra försöker hitta sätt att förhålla sig till dem. Att visa upp sig som ett värderingsdrivet företag blir dessutom allt viktigare, ur både ett kund- och arbetsgivarperspektiv.
Är detta frågor som du som marknads- eller kommunikationschef har på din agenda? På vårt seminarium den 3 september har vi bjudit in två personer med mycket erfarenhet av hållbarhetsarbete och kommunikation kring det.
Vi samlas kl. 08:00 för lite frukostmingel (med lagom distans) innan seminariet drar igång kl. 08:30.
Välkommen!
Många företag jobbar idag med att leva upp till något eller några av FN:s globala hållbarhetsmål, andra försöker hitta sätt att förhålla sig till dem. Att visa upp sig som ett värderingsdrivet företag blir dessutom allt viktigare, ur både ett kund- och arbetsgivarperspektiv.
Är detta frågor som du som marknads- eller kommunikationschef har på din agenda? På vårt seminarium den 3 september har vi bjudit in två personer med mycket erfarenhet av hållbarhetsarbete och kommunikation kring det.
Vi samlas kl. 08:00 för lite frukostmingel (med lagom distans) innan seminariet drar igång kl. 08:30.
Välkommen!