De senaste åren har allt fler företag valt att bygga upp interna byråer för att producera sitt marknadsmaterial, ofta med en önskan att bli mer snabbfotade i det digitala medielandskapet. Många uppger även kostnadsbesparingar som argument.
Men måste man välja antingen eller? Allt fler menar att en kombination av inhouse-byråns djupa kunskap om företagets varumärke, produkter, tjänster och kundbeteende, och de externa byråernas spetskompetens, ger de bästa resultaten.
Den 19 augusti berättar Monica Holmvik Persdotter, inhouse-byråchef på Arla, om hur hon byggt upp sina team. Vilka kompetenser är viktigast att ha inhouse och vilka är bra att komplettera med från externa byråer? Du kommer att få ta del av Monicas lärdomar hittills och hur hon vill utveckla sin byrå framåt.
Vi samlas kl. 08:00 för lite frukostmingel (enligt gällande restriktioner) innan seminariet drar igång kl. 08:30.
Välkommen!
Men måste man välja antingen eller? Allt fler menar att en kombination av inhouse-byråns djupa kunskap om företagets varumärke, produkter, tjänster och kundbeteende, och de externa byråernas spetskompetens, ger de bästa resultaten.
Den 19 augusti berättar Monica Holmvik Persdotter, inhouse-byråchef på Arla, om hur hon byggt upp sina team. Vilka kompetenser är viktigast att ha inhouse och vilka är bra att komplettera med från externa byråer? Du kommer att få ta del av Monicas lärdomar hittills och hur hon vill utveckla sin byrå framåt.
Vi samlas kl. 08:00 för lite frukostmingel (enligt gällande restriktioner) innan seminariet drar igång kl. 08:30.
Välkommen!