Mycket i modern marknadsföring handlar om att förstå kundbeteenden. Tisdagen den 30 november kommer en av intervjupersonerna från Inhouse-trender 2021, Mikael Lenneryd från Apoteket, till oss för att berätta om den resa han gjort med sin marknadsorganisation. Förutom att jobba mer kundinsikts- och datadrivet, tar de fram alla sina kommunikationskoncept inhouse.
Erik Elvingsson Hedén är grundare av Europas största hållbarhetsstudie Sustainable Brand Index, som ger en inblick i hur hundratals varumärken jobbar med sin hållbarhetskommunikation. Erik kommer att dela med sig av sina lärdomar kring att bygga ett hållbart varumärke. Genom hans byrå SB Insight kan företag få hjälp med djupgående analyser, datadrivna insikter och strategiska verktyg för hur hållbarhet påverkar såväl kommunikation som affär.
Vi ses kl. 08:00 för frukost och mingel innan seminariet, som startar kl. 08:30 och varar i en timme.
Välkommen den 30 november!
//Katrine & Jens
Erik Elvingsson Hedén är grundare av Europas största hållbarhetsstudie Sustainable Brand Index, som ger en inblick i hur hundratals varumärken jobbar med sin hållbarhetskommunikation. Erik kommer att dela med sig av sina lärdomar kring att bygga ett hållbart varumärke. Genom hans byrå SB Insight kan företag få hjälp med djupgående analyser, datadrivna insikter och strategiska verktyg för hur hållbarhet påverkar såväl kommunikation som affär.
Vi ses kl. 08:00 för frukost och mingel innan seminariet, som startar kl. 08:30 och varar i en timme.
Välkommen den 30 november!
//Katrine & Jens