Inhouse-trender 2022

Vikten av företagskultur och employer branding
I fjärde utgåvan av Inhouse-trender har vi intervjuat marknads- och kommunikationschefer från olika branscher kring hur deras organisationer är uppbyggda, vilka utmaningar de haft och hur de tänker framåt. I år har vi även fokuserat på företagskultur och frågor kring employer branding.

Det här får du:

Förord med eftertanke av Cissi Elwin, tidigare chefredaktör för tidningen Chef och vd för Chefakademin 
Se hur svenska marknads- och kommunikationschefer inom olika branscher byggt upp sina avdelningar 
En inblick i hur de intervjuade företagen jobbar med sin företagskultur och sitt arbetsgivarvarumärke 
Vilka utmaningar de ser kring framtida kompetensförsörjning 

Inhouse-trender 2022


LeadCompetence använder kakor (cookies) för att ge dig en så bra användarupplevelse som möjligt och för att analysera och utveckla våra system och tjänster. Genom att använda vår webbplats accepterar du att kakor används. View more
Cookies settings
OK
Vår policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings